Merhaba herkese 31 haftalık hamileyim ve erken doğum riskimiz var ister istemez herşeyi hazırlamak zorunda kaldım çikolatası hediyelikleri buna dahil ama şimdi aklıma takıldı çikolataların bozulmaması için yapabileceğim birşey var mı bu durumu yaşayan oldu mu?