Aryayra Benim devletteki drum 30+5’te nst’ye bağladı ama benim kasılmalarım vardı Cumartesi günü özeldeki drumda randevum var 32+6 oluyorum o gün muhtemelen o da bağlar diye düşünüyorum. Senin drun özel mi eğer özelse ve bebeğin iyi görünüyorsa kasılmanda yoksa drun seni düşünüyor demektir Kimisi sırf para için gereksiz testler isteyip duruyor