Bende 16 haftalık hamileyim hamile olmadan öncede sürekli taş dusurdugum için idrarda ara ara kan çıkıyordu şuanda ilk haftalardan itibaren her tahlilinde kan çıkıyor ama herşeye bakıldı bir sorun yok böbrekte taş vs yok bir sknti oluşturmaz diyor doktorlar doğumdan sonra ayrıntılı olarak baktiricam inşallah bende