Bu soruyu diğer arkadaşlarda sormuş ve altında yeterince bilgi veren olmuş. Sizin sürekli aynı postu açıp soru sormanız dikkatimi çekti. Diğer postların altındaki yorumları okursanız arkadaşlar çok yardımcı olmuşlar zaten(Ki sizede yardımcı olacak bir çok yorum gelmiş). Bu durum zaten beni ilgilendirmez ama defalarca aynı soruyu sormanız çok gereksiz geldi merak ettim yorumlarımı okumuyorsunuz soruyorsunuz ama cevaplara bakmıyormuş bilmiyormuş gibi tekrar tekrar post açıp soruyorsunuz. Ayrıca sorunuz iki doktor arasında kalma sorusu değil herzamanki gibi doğum ve muayene ücreti. İki doktor arasında kaldığınız doktorları söylerseniz daha çok bilgi edinirsiniz nacizane tavsiyem