svncgldgn doğrudur , kadın doğumcular bir çok değeri önemsemiyorlar . Bende tiroid ilacı kullanıyorum mesela , kendi kendime sağlık ocağına gidip tiroid değerlerime bakıp doz ayarlıyorum , kadın doğumcum hiç demedi tiroidlerini takip edelim diye . Bir çok şeyi kendimiz araştırmak kurcalamak zorunda kalıyoruz . O yüzden de şimdi de pappa değerim aklıma takıldı