ozlmmmgni Kızlar 39+3 hamıleyim bugün kontrolum vardı nst sancım çıktı ve 2santim açılmam varmış doktorum bekleyelim dedi evime geldim az ağrım var doktorum yılbaşında burda olmucakmış o yuzden biran once doğsun istiyorum bu kadar açılmayla doğumu çabuk olan oldumu
Makbuss ozlmmmgni onu Allah bilir bi bakmisin yarin dogum ettim bi baktn bir hafta bu acilmayla gezdin sanci nerlerde oluyor genelde