cicekgibii_ Yatisim yapildi kizlar 34+0 plesanta previadan rahimin alinma durumu cok yuksek mesanemin yarisida alinabilir dediler 35. Haftada almayi dusunuyolar tabi kanamam olursa direk alicaklar
umena cicekgibii_ Allah yardımcınız olsun umarım cook güzel geçer doğumunuz böyle seyler yaşanmadan bol salevat cekin 🫶
Annetubiss cicekgibii_ rabbim yardımcımız olsun plasenta tam mi kapatıyor rahminizi? Benimde marjinal zorunlu sezeryan dedi doktor çarşamba yine randevum var 35.haftada olmus olacagim o zaman
Esils cicekgibii_ merhaba nasıl geçti doğumunuz acaba peritonoloji doktoruna yönlerdimi doktorunuz. Özel hastanemi yoksa eğitim ve araştırma hastanesi mi . Kanamanız oldumu. Aynı zamandayım bu kontrolümde doktorum öyle dedi ve beni peritonoloji doktoruna yönlerdirdi doğumun burda olmayabilir dedi kanaman çok olabilir dedi
Mylittlemermaid Geçmiş olsun umarım sağlıkla kavuşursunuz, benimki marjinal olan türü normal doğum bekliyoruz ama çok stresliyim
cicekgibii_ Mylittlemermaid gecmis olsun demekki yapisiklik yok sizde hayirlisiyla Kucaginiza alirsinz kolay dogumunuzu olsun insallah
cicekgibii_ Annetubiss evet cogunluk sag tarafimi kapatiyor yapisiklik oldugundan hem mesaneme hem rahmime bekletemiyolar tesekkur ederm hayirlisi olsn hakkimizda
Mylittlemermaid cicekgibii_ amin çok teşekkür ederim, stres etmeyin siz de inşallah sağlıklı kolay güzel bir doğumunuz olur