gizem-cbn 37 haftalık oldum bu zamana kadar yoktu ama bu haftalarda bi yükselir oldu hanımlae. Az önce 14 e 8 di dinlendim uzandım ama bi ölçtüm 15 e 9 çıktı ne yapacağımı şaşırdım. Evdeyım Uzanıyorum niye yükseliyor bu anlamıyorum da önerileriniz neler evde düşürmek için veya acile gitsem ne yaparlar
ulkuerdogann gizem-cbn gebelik zehirlenmesi olabilir mi acaba bence doktora Bi git derim benim oğlum da da sürekli tansiyonum yüksek di gebelik zehirlenmesi dedi hastanede yatmışdm
Minaeyll gizem-cbn peş peşe olcmeyin limonlu su içip uzanıp aradan yarım saat geçmesini bekleyin. Bende 3 gün önce 17 ye 10 tansiyonla hastaneye yattım şimdi çok şükür iyiyim ancak sürekli takip altindayim tansiyon işi şakaya gelmiyor maalesef elinizden geldigince tuzsuz yemeye dikkat edin. Ben dikkat ettiğim halde gene yükseldi
sevdenurnur gizem-cbn aynı haftadayız, benımde bırden başladı kontrol edemedim sarımsakla limonla düşmedi ilaç tansıyon ılacı başlattı doktorum onunda dozu az geldi yıne dusmedı dozunu arttırdı şimdi bı tık daha ıyı 12/8 13/8 arası
Polenmom gizem-cbn bunu kesinlikle doktorunuza iletin tansiyon gebelikte aşırı önemli aynı problemden ilaç kullanıyorum yağlı tuzlu sağlıksız vs. tüketmediğim halde ansızın yükselebiliyor bu da bebeğim için çok riskli lütfen göz ardı etmeyin 🙏🏻
elmaelmaelma Limon sıkıp içebilirsiniz ya da sarımsak yutabilirsiniz evde. Ama acile gitmeniz daha iyi olur tabi ki. Orada daha hızlı düşürürler. Takibinizi yapan doktoru da bilgilendirin mutlaka.
2cibebis Dusmezse muhakkak acile gidn zehirlenme olabilir bnmkide 13le baslamisti sonrasnda 16 10 la doguma girmistm ikk hamileligmde
gizem-cbn sevdenurnur olmazsa gidince bende istiyim doktordan az kaldı doğuma zaten de korkuyor insan
sevdenurnur gizem-cbn evet dikkat edin ayrıca idrar tahlılınde proteın kacagı var mı diye de baktırın
kumru9 gizem-cbn dün gebe okulundaydim . Gebelik zehirlenmesi belirtisi dediler. Acile gidin acilen. 13 e 9 ve ustunu gordugunuz an durmayin evde dedi ebeler.