ikiminikannesi_ 16.haftadayiz 2 aydir diyetteyim ve insülin kullanıyorum bu aralar bazen 2.saat 120 ustu çıkıyor ama 1.saat 110 115 bu sorun mu ya artık yoruldum bunaldım zaten
ulkuerdogann ikiminikannesi_ 1 buçuk aydır insülin kullanıyorum gebeler de ilk lokmadan 1 saat sonra sı ölçülüyor açlık sınırı 90 tokluk 1 saat sınırı 140
ikiminikannesi_ ulkuerdogann 10 doz ama sadece aclik için gece ya sinir oluyorum acliklarim 70 80 arasi bazen 60 65 1. Saat 110 115 120 leri görmüyorum bile 2. Saat 122 123 bugün 130 olmuş
ulkuerdogann ikiminikannesi_ bence gayet iyi benim üç öğün vurulduğum 14 doz akşam saat 9 da vurulduğum 25 doz açlık 150 civarı çıkıyor benim tokluk 1.saat 200 civarı
ulkuerdogann ikiminikannesi_ 35 şuan 20 de falan çıktı şeker önce diyet dedi faydası olmayınca insülin e başladık ama gerçekten Allah yardımcın olsun bugün kontrolüm vardı sezeryan günü aldım çok şükür az kaldı doğumdan sonra kullanma 1 ay sonra kontrol e gel düzelmiş olur dedi
ikiminikannesi_ ulkuerdogann ah sizin az kalmış benim daha çöm var ya birsey olmaz dimi bu degelrlerle
ulkuerdogann Naciyemutlu 38 haftayı bekliyorlar 35 haftalık bugün kan idrar ekg nst falan istedi sonuçlar çıkınca anestezi uzmanı ile görüştüm onaylı kağıt verdi sonra doktorum gün verdi bi aksilik olmazsa 38 e kadar bekleyecek