Elifyarenaydemir Selam arkadaşlar bugün doktora gittim yumurtlama yaptığımı sıkıntım olmadığını döllenme olabileceğini ve diofol kullanmamı önerdi onu kullan sağlıklı olsun dedi bir ay sonra gel dedi sizce gebelik varmı