Songul_52 Kızlar sancıdan önce ağrı olur mu ne kadar olur sürekli mi olur ben bugün bi parka gidip geldim ve ağrım var zor yürüyorum ama sancı yok henüz biraz yattım dinlendim ama geçmiyor acaba geçer mi yoksa sancıya dönüşür mü
Dilan_55 Songul_52 bende bugün balkon yıkadım koltuk altı sildim dışarı çıktım bendede ağrı var ama doğumla alakalı değildir bence baskı kaynaklı ağrıdır
Arzuanne Yürüyüş yapınca bende de hep oluyor sonra dinlnince geçiyor asla sancıya dönüşmüyor bebek de tık yok 38+1
Songul_52 Arzuanne ama ben kaç gündür ev işi falan yapıyodum hiç ağrım olmamıştı şimdi adım atsam ağrı giriyo
Arzuanne Songul_52 bende çok çok ev işi yaptım sırf gelsin diye ama dinlenince godiyor tabi belli olmaz bak bakalım sabaha kadar bende şimdi yine spor vs denicem doğurmak için 😄