Zly16 Merhaba anneler Soğuk algınlığı geçirdim o ara ilaç antibiyotik falan kullandım 1 hafta sonra hamile olduğumu öğrendim ama o ay içinde 3 kere test yapmıştım gebelik yoktu acaba o ilaçlar sorum yaratır mı bilgisi olan var mı veya başına gelen
Zumra_zelal3 Zly16 bazı antibiyotikler kullanıyor gebelikte bende şu an ilerlemiş idrar yolu enfeksiyonu var akıntı falan doktor fitil antibiyotik verdi Bi sıkıntı olmayacağını söyledi
Zly16 Melek2023 hamile olduğumdan haberim yoktu o yüzden dikkat etmedik soğuk algınlığı ilacı ve başka antibiyotikler yarin kan vericem cumartesi doktora gideceğim baklam