2lokummannesiii Kızlar selam. Bebeğim 8 günlük. Birkaç gündür günde 4 max 5 kez kaka yapıyor. Sarı partiküllü. Başına gelen var mı? Böyle nasıl kilo alacak aklım almıyor. Ayrıca nete de baktım beslenmeyen bebek kaka yapmazmış ama fazla geliyor yine de.
umena 2lokummannesiii haha ilk zamanlar cook oluyor ikinci çocuğunuz değil mi 🙈 normal benim oğlumda çok yapardı ki o bağırsak temizliği, ayda 2 kgya yakın aldığı olmustu
mervemurat16 2lokummannesiii bizdede aynı durum vardı doktora sordum günde 20 kerede emse 20 kere kaka yapabilir demişti yani ne kadar emerse o kadar kaka yapıyor bebekler normal durummuş ama ishal tarzı ise yani beline kadar çıkaracak kadar kaka yaparsa o zaman doktora görünmeli
2lokummannesiii umena 2.çocuk canım evet. Oğlum alerjikti ödüm kopuyor kızımda öyle olmasın diye. Ondan endişe duydum.
2lokummannesiii mervemurat16 anladım canım bazen minicik oluyor bezde bazen normal kaka oluyor gazını atarken oluyor zaten. 2.çocuk olsa ne olur resmen unutuyor insan😂