Gizemoztrk Kızlar 14. Haftamdayım çok fazla akıntım var bazen de su gibi akıntı oluyor sizde de oluyor mu ? Normal midir acaba bir hafta sonra doktoruma gideceğim sizlerde oluyor mu?
Kvk Gizemoztrk hamilelikte akıntı oluyor canım ama rengi sarı ya da yeşilse kötü kokulu ise doktoruna söyle enfeksiyon testi yaptır akıntı erken doğum riski oluşturuyor.
Gizemoztrk İdrar kültüründe mantar olduğu çıktı zaten ama doktor normal akıntın fazla olduğu için mantar görülmüş dedi kaşıntın varsa trovazol kullan dedi kaşıntım yok ama yine de kremi kullanıyorum tedirgin oluyor insan