Tinii_minii_mom Ay kızlar bugün 3. Günüm ayağım hamileyken hiç şişmemişti şimdi resmen on kat şişmiş durumda nerdeyse. Ne yapmam lazım neden olmuşturki nasıl geçer ya da
umena Tinii_minii_mom hiçbir şey yapmanız gerekmiyor serumlardan ödem toplamış geçecektir bir haftaya bende de olmustu
Mervekaram22 Tinii_minii_mom ağrılarını var mı rahat hareket ediyor musunuz ? Benim ikinci günüm nefesim kesiliyor rahat hareket edemiyorum 🥺
2prensesannesiiii Tinii_minii_mom anesteziden balım ödem olmuş bol yürüyüş ya ve bol su iç geçmiş olsun gözün aydın 🙏🏻 Bende de oldu balon gibi şiştim
Tinii_minii_mom umena yaa bende korktum ya ilk defa böyle bir şey yaşayınca pıhtı mıhtı geldi aklıma bir anda Allahım korusun
Tinii_minii_mom Mervekaram22 evet canım aynıydım bende çok çok zordu dikiş yerinin o ağrısı yoktu öyle bir ağrı resmen. Oturup kalkarken en çok dikkat et bol bol ağrı kesici iğne yaptırdım rahatladım ve gaz kesinlikle gdince birkaç kez için boşalıyor
Tinii_minii_mom Yaprakdokumuseverr neden olduğunu söyledi mi peki. Bende kızların dediği gibi biliyorum ama aksi bir şey gelmedi aklıma