Karbeyaz_ Kaç kilo altınız kızlar ben 27 +5 olduk 10 kg aldım doktorum Abur cuburu kes hamur işini azalt dedi sanırım fazla yemişim biraz 🫠
Merve_ceyhan0803 26+6 olduk bizde 7 kilo aldım ama aşırı tatlı yiyorum doğuma kadar fazla alırım diye düşünüyorum kesmem de gerekiyor ama dayanamıyorum yiyorum
Karbeyaz_ Merve_ceyhan0803 aynen bende artık eşim elimden alıyor yeter bu kadar diye evdeki abur cuburları saklıcak az kaldı o kadar yani 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
_Tazeanne 28+2 haftalığım 12 kilo aldım 😕😕 ama çok hamur işi yapan biri değilim abur cubur çok yiyorum ama 😣
Karbeyaz_ _Tazeanne normal aldığımız kilo en fazla 13 olması gerekiyormuş ama çok zor ki daha 3 ay var neredeyse nasıl başarcaz acaba 🫠🫠🫠