mlkzkn Fetal dna testi yaptıran anneler nereye yaptırdınız testi şu an araştırma aşamasındayım da tek yumurta ikizlerine hamileyim yaptırmam gerekiyor.
Hulo2105 mlkzkn merhaba. Ben doktorum önerisi ile eurofins firmasına yaptırdım. Aradığım gün akşam hemşire eve geldi kanımı aldı. Sonuç 10 güne çıkar dediler 8 gün oldu az kaldı yani. 350€ ya yaptırdık. 11700 dü. O günkü kura göre ödeme yapılıyor. Bu arada 4-5 paketi var bu testin ben hangisini yaptıralım dedim Biyoloğun bana önerdiği paketi yaptırdım. Diğer paketlerin fiyatı farklı olabilir.
Eergin nuraysrhn nifty testiyle aynı şey mi Buda. 2 li riskli çıktı bende panoramaya yaptırdım da hala sonuç bekliyorum sizin ne kadar sürmüştü sonuçlanması
Pinky02 Bu testi yaptıranlar ikili üçlü test yaptırmasına gerek kalıyor mu? Ayrıca karından sıvı alınıyor diye okudum acı vs oldu mu?
Hulo2105 Pinky02 merhaba fetal test yaptırınca 2-3-4 lü taramalara gerek kalmıyor ve sadece anneden kan alınıyor. . Fetalin doğruluk oranı %99. Karından sıvı alma işlemi başka bir test. Amniyosentez deniliyor. Bildiğim kadarıyla o annenin yaşı varsa yapılıyor ya da başka durumlarda çok bilgim yok.
nuraysrhn Nifty anne karnindan alınan amniyon sıwısı fetal dna ise anneden koldan alınan kandr fetal dna %99.9 sonuc werir nifty ise %100 sonuc werir ama risklidir bebeiniz kaybetme olasiligi wardr.sonuclariniz yaklasık 1 haftaya kadr gelir inşallah temiz çıkar Eergin
Kjumbo Geçen ay fetal DNA’yı GENOKS’a yaptırdık. 11 bin tl idi. 70 den fazla hastalığa bakılıyor, cinsiyette belli oluyor. 10 haftadan sonra yapılabiliyor.