FatmaB_ benim bugün adetime daha 4 gün var ama pazartesi gecesinden beri lekelenme yaşıyorum adet oldum sandım meğer değilmiş peçeteye siliyorum çamur gibi geliyor pese bakıyorum 1 damla 2 damla falan derken bugün artık sabah gidip test yaptım pozitif çıktı paylaştım hatta doktora da adet oldum doktora ravdevu almıştım hamilelik için çok şükür kendiliğinden oldu bakalım. Kan falan vermedim daha yarın doktora gidince ister zaten çok yeni diye düşünüyorum anca beta çıkar varsa inşallah. Yerleşme kanamasının pazartesi gecesini saymazsak 2. Günü pozitifti benim