NovaVina_ Yelizkhrmnn hayirli olsun. 🌸🫠🧿 saglikla ilerlesin gebeligin. Bende bunay asilama yaptiracagim galiba. Deneyimlerini dinlemeyi cok isterim.
Yelizkhrmnn kubrakta Beyzaanr Yarın sabahtan hemen vereceğim 🫣 ama iğne etkisidir diye çok korkuyorum
Yelizkhrmnn NovaVina_ inşallah Allahım hepimize sağlıklı evlatlar nasip etsin benim daha önce bir düşüğüm oldu. Bu ay ilk defa femara sonrası çatlatma iğnesi oldu. Bugün de 14. Gündü :)
elmaelmaelma Çatlatma iğnesinin vs teste etkisi oluyor mu hiç bilmiyorum ama genel olarak test pozitif görünüyor.