Okiedog kullandım 10 yıl önce ilk çocuğumda. Yine aynı marka kullanacağım. O zaman kullandığım da sağlam, bir modelini daha aldım değişik olsun diye.
Biberon için termal kılıf var, aynı zamanda yan gözü de termal. İçinden bebek arabasına asmak için aparatlar çıkıyor. Alt açma minderi çıkıyor, yıkanabilir silinebilir özellikli. Fermuarlı kirli torbası çıkıyor. Gözleri de bol ve kullanışlı. Anahtar asmak için ekstra kısmı var içinde, çantada bi saat aramamak için.
Ben çok memnun kaldım, her detayı düşünülmüş. Ayrıca o zaman fazla seçenek olmadığı için fiyatları çok fazlaydı ama şimdi daha makul markasız ve yerli ürünlere kıyasla