Prensesannesibir Benim gebelikten öncede reflüm vardı arada bir mide yanmam ve midede gaz problemi oluyor gebelik için şurup verdi doktor onu içiyorum aman aman bir faydası olmasada azıcık rahatlatıyor
Gloria06 ruveyda123 ruveyda şuan mesela bebek tam midemin üzerinde vuruyor ve yine kötü hissetmeye başladım. Yine istifra benzeri bişeyler olacak gibi hissediyorum korkuyorum.
ruveyda123 Gloria06 şuan bende aynıyım uzanmıştım ama istifra etmek üzereyken kalktım 🥹 bebeğin baş geliş mi
ruveyda123 Gloria06 bebiş hareketlenince iyice artıyor yanma ve reflü🥹 tek onlar iyi olsun da katlanıcaz artık