Kızlar 36+2 deyim ilk bebegimde 30. haftada dönmüştü kızım baş aşağı erken doğum tehlikemiz de vardı bu gebelik bu vakte kadar sorunsuz denilebilecek şekilde geldi ama en son iki hafta önce gitmiştim doktora pek bişey söylememişti benimde aklıma gelmemiş sormak ama bebek sanki baş aşağı dönmemiş gibi hissediyorum nasıl anlayabilirim sancım da var gibi çok değişik haller içindeyim ya yardım edin