Melisahmet hayırlısıyla olur inşallah 🙏 benimde aynı oldu transferden önce kan pıhtılaşması testi yaptırmıştım ben tekrar aynı şeyleri yaşamamak için eger pıhtılaşma varsa tekrar aynısı olur demişlerdi gerçekten de çıktı bende igne kullanmam gerekiyormuş herkeste aynı şey olacak diye bişey yok ama aklınızda olsun yinede