Sağlıklı günler banımlar, bugün doktor randevum vardı 37+4 olduk. Doktor bebeğin kilosunun normal olduğunu her şeyin şu an normal göründüğünü haftaya tekrar gelmemi ve ebeye çatı muayenesine yönlendireceğini söyledi. Devlet hastanesine gidiyorum bu arada yaşadığım şehirde özel hastane yok. Neyse sorun şu ki ben vajinusmus atlattım ancak vajinal muayene fobimi yenemedim bir kez hamile kalmadan önce smear için İstanbul’da özel hastaneye gitmiştim doktor çok iyiydi elimi tutmuştu vs ancak o şekilde zor bela muayene olmuştum. Şimdi doktora son ana kadar beklemek istiyorum nasıl olsa o zaman zaten alttan muayene yapacaklar diyemedim. Sadece eğer muayene sonrası açıklık olmazsa yatış yaptıracak mısınız gibi saçma bi soru sorabildim ancak doktor da hayır 40 haftaya kadar yolu var dedi. Burada Avrupa ülkelerinde çatı muayenesine gerek duymadıklarını okumuştum hatta Türkiye’de de bazı doktorlar hiç yapmıyormuş. Açıkçası haftaya gitmek istemiyorum, (kendisi bugün her an doğabilir bebek ideal kiloda dedi çünkü) son haftalarda bebek doğum belirtileri gösterirse zaten direkt hastaneye gideceğim. Sizce bir sorun olur mu? Yani bebekte sorun olmadığı belliyken zaten sezaryen durumu olmayacaksa beklemek daha mantıklı değil mi?