Prensesannesibir Kızlar ben tetanoz aşısını yaptıracağım ama beni sağlık ocağından aradılar bebeğin hareketinle hissedince gel dediler bunun bir haftası yok mu ben mi yanlış biliyorum
1palyaco Prensesannesibir bana 20.haftada gel demişlerdi hareketini hissedince gibi birşey denilmedi .
Ugurhilal Prensesannesibir bende 20. Haftada gittim üç gün olacak galiba hiç duymadım ama bazı hemşireler de tuhaf oluyor benim ilk kızımda hemşire bebeğe ağızdan verilen aşıyı evde yap dedi bende saf gibi yaptım bide doktora mı bi sorsan acaba
aslhnkrts9 Prensesannesibir banada aynısını demişlerdi ben 21. Haftada gittim aşıdan dolayı hareketleri yavaşlıyomuş sanırım biraz onun için demiş olabilirler
Prensesannesibir 1palyaco benim ilk gebeliğin de hiç bilgi vermediler onda da 3 hafta geç yaptırmıştım
Nesoruyon 16+3 günlük tüm son kontrollerde doktoreum tetenoz.asisini yaptır dedi sağlık ocağından dedi Sağlık ocağı na son adet günümü bilmediğim için yanlış tarih vermişim erken çağırdılar ultrason da farklı.ebe farklı tarihlerde biliyordu ne zaman yaptirilacak bir bilgim yok ebede aramasi elinde ki tarih yanlış olduğu için bu ay yine gideceğim muayene ye ozaman doktora sorup.oyle yaptıracam ins
Prensesannesibir Ugurhilal haftaya kontrolüm var doktora soracağım ya ben hareketleri geç hissedersem ne olacak tuaf geldi banad
Prensesannesibir aslhnkrts9 ilkinde hiç aramadılar doktorum geö kalmışsın aşı için dedi 3 hafta geç aşı oldum
_mom92 Ben 25. Haftada yaptırdım, saglik ocagi beni aradiginda kendi doktorum daha erken demisti. Bu arada kol agrisi , morluk ve şişme oldu bilginiz olsun boyle yan etkileri varmis.
Prensesannesibir _mom92 evet canım ikinci gebeliğim biliyorum ama hafta olarak çağırmadılar o aklıma takıldı
Serapjjj Prensesannesibir evet benide aradi bugün sağlık ocağı 20 haftada gel bebeğin hareketlerini hissedyosan dedi bende tamam dedim