Selaammmm,
Benim hamileliğim son haftasına kadar herşey efsaneydi ama tarih belli olunca genel alarma geçtim herkesi aradım korkuyorum diye yok içimde kalsın böyle daha iyi felan dediğimi çok net hatırlıyorum ama inanki hic korkulacak bir şey yok doktoruna güven ve o seni yönlendirir bana sordular genelmi spinal mi ben o sırada cevap veremedim panik oldum sonra bir hemşire geldi ve dediki sen bu kadar taşıdın ilk senin koklayıp görmeni tavsiye ederim dedikten sonra cesaret verdi ve tam 30 dakkika sürdü bebeğin çıkması görmem 10 dakkika geri kalan süreç dikiş vs.
Tek hissetiğim bel altı uyuşukluk iğne hiç acıtmadı ve bebeği çıkartırken bir karın ovalama hissi 🌸
Odama geçtiğim gibi bol bitter çikolata ve türk kahvesi önerdi doktor ardından hemen yürüyüş iki gün sonra evimde bebeğimle beraberdim 🌸🌸
Allah sağlıkla almayı nasip etsin meleğini 🙏🏼