Edaasel emin olun ben de isim koyarken anlamına çok önem veriyorum sonuçta ömrü boyunca o ismi taşıyacak. O yüzden çok araştırdım başta benim de anlamının sadece yön olması içime sinmiyordu ama araştırınca başka bir anlamının yıldız olduğunu öğrendim. Kuzey yıldızı bilirsiniz yön buldurur hayatta. Denizcilikte bir terimdir. Kuzey yıldızım olsun yönümü buldursun pusulam olsun hayatımda dedim mecazen :) kendi kendime anlam yükledim böyle. Bir de kızımın adı Zeynep. Zey le başlıyor Kuzey ismi de zey le bitiyor uyumlu olur diye düşündüm. Sizin de bebeğiniz sağlıkla gelsin inşallah 🥰