Bizde de var kan uyuşmazlığı eşimle aramda doktorum 28.haftada aşı olacağımı söyledi fakat 12.haftada kanamam olduğu için her kanamada olduğunda bu iğneyi yaptırman gerekiyor 12.haftada kanamam nedeniyle aşı yaptırdım doğumda da bebeğin kanı benimkiyle aynı ise 2.doz yapılmayacak babası ile aynı ise 2.dozda yapılacak ilk gebelikte bir sorun teşkil etmiyor sonraki gebeliklerin sağlıklı olması için bu aşı yapılır