Ha aşılama ya da tüp bebek yapılmayacaksa bu kadar yumurtlamamanın da anlamı yok bence. Boşa harcanıyor. Zaten sayılı. O nedenle bu ay Femarayı aşılama olmayacaksam günde 1’e düsürmeyi dusunuyorum.
Eylulden beri klomen kullaniyordum ama yumurta takibi yaptiramadim. Bu ay femradan yana kullandim oyumu. Daha olumlu sonuclar var.