tazeanne123_ yani ben kendim olsam altınımı bozdurup koltuk almam , paramız olduğu zman eşim alır zaten . Mesela eşimin ödemesi varsa yetiştiremediyse o zaman bozdurur veririm ki verdim bunlar ayrı konu , aslında seni de anlıyorum güzel koltuklar insan istiyor evi çok güzel olsun falan ama değmez altın iyidir kalsın 😂