Merhaba arkadaşlar ben bebek şampuanı mustela düşündüm ama alerjik reaksiyon yapabileceğini söyledi(yeğenim alerji oldu ) dalin de içeri iyi değil dediler sizce erasağın şampuanını alsam kullanan varmı memnun olan birde ersağın diğer bebek deterjanını falan