Sevvalkizilkayaa Hanımlar doğum yapınca bebeğin topuğundan kan alınıyorya birde aile hekiminde alınması gerektiğini duydum iki kez alınması gerekliymiş siz biliyormusunuz
LamiyaCetinkaya Sevvalkizilkayaa beni de sağlık ocağından arayıp bilgi verdiler, hastaneden eve geldikten 1 hafta 10 gün sonra getirin 2. kez topuk kanı alınacak dediler
aslhnkrts9 Sevvalkizilkayaa çarplazlama olarak adlandırılıyor sanırım geçen şahit olmuştum sağlık ocağında ki gebe izlem sırasında başka bi ebe bebekten topuk kanı aldı böyle daha iyi sonuç veriyo gibisinden bişiler dedi çift olarak alınması daha iyiymiş