rmyscmc Kızlar 25 haftamdayım saat 3ten beri karnıma ani bir ağrı girdi kramp gibi duşa girdim sıcak suda bekledim az hafifledi ama geçmedi şimdi yarım saattir geri arttı yürürken tam yürüyemiyorum bide vajinama vuruyor rahim büyümesi mi ne bilen var mı
Dlg4515 rmyscmc benimde geçmeyen sol kasık bazende bele vuran ağrım var aynı şeyleri yaşıyoruz 23 haftalığım bende çok merak ediyorum inşallah normaldir. Bende doktora dün gittigim için tekrar gitmedim
rmyscmc Dün kontrole gittim idrar enfeksiyonu yok demişti ama bilemedim her şeyde normaldi niye böyle ağrıyor anlamadım
Elfthh Dlg4515 bende aynı hafta sen gibiyim canim neomal dedi doktorum benim kasigim ağrıyor yürürken falan vajinaya ağrı giriyoffu
rmyscmc O enfeksiyon olabilir tahlil vermediysen kesin ver canım sağlık ocağında. Benim karnımın içi alta doğru ağrıyor
Dlg4515 rmyscmc seninde rahim büyümesidir inşallah ama daha tecrübeli olanlar daha net cevap verirler🙏
rmyscmc Dlg4515 inşallah başka bir şey olmasında canım sağlıkla kucağımıza alalım zamanında Allah’ın izniyle
Dlg4515 Elfthh benimde acaba erken sancı mı var felan diye nst ye bile bağladılar demekki normal ya allahım hepimize sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin
rmyscmc rmyscmc daha dün gittim o yüzden tekrar gitmek istemedim doktora maden suyu magnezyum falan içtim de bilmiyorum Allah’a emanet