beyzsntrk Kızlar 24+3 olduk bu haftaya kadar birşey yoktu dünden beri iştahım azaldı birşey yiyince midem çok yanıyor ne önerirsinizz
eso14 beyzsntrk hafta ve günümüz aynı. Bende daha erkenden başladı….. ben süt yada soğuk salatalık yiyorum bi nebze iyi geliyo
yagmurrrra beyzsntrk evet rahatlatıyorr bir doktordanda kaynama olduğu zaman bir çay kaşığı tahin yiyin diye duymuştum ama denemedim