Fatmaekz Doktorum bana 3 tane folik asit verdi. Folidoce inofolic ve estrogen normal mi acaba benim gibi 3 tane kullananlar varmi 😊🖐
Sinem11 Fatmaekz 3 tane fazla degil mi günde bir tane içiliyo zaten hergün birini mi iciceksiniz acaba😁 doktorunuza sorsaydiniz keske
Albatros3501 Fatmaekz ilk defa duydum 🙄 bence onlardan birini alıp iç demiştir öneri olarak vermiştir danışmadan içme cnm fazlası zarar demişti doktor bana.