Fatmaa80 hndnn bence büyük oranla erkek benim doktorum da bana aynı şekilde resmimiz var erkek demişti 12 haftada
Annecik02 [/url] Ultrason resmini aldigimdan beri heryerde paylaştım resmen 🤣🤣 Anlayan varsa bizede bı bakın bakalım doktorumuz bişey demedi henüz 13+6 olduk 😁
Haticebru Merhabalar 🙋🏻♀️ Rica etsem bana da bakar mısınız z🫠 https://ibb.co/mNhDpR6 https://ibb.co/4VSVKpz
2prensesannesiiii Prensesannesibir allah gönlünden geçeni nasip etsin inşallah bende haftaya öğreneceğim dr derse 16 haftalık oluyorum devlet 16 der mi bilmiyorum şansımı denicem🥰