bsgnyy34 canm ilk bebekse sorun olmuyor doğumdan sonra da yapılıyor ama ikinci oldu mu düşük tehlikesi fln oluyor benim öyle oldu ilk de Doğumdan bi kaç gün sonra yaptılar ikincimdeyse hamileliğimin başında yapıldı kanamam oldu fln şimdi şükür 🙏🏻 32+3 üz kızımla günler sayiyorm artık