A12_S07 ayyy gerçekten mi eşiniz hasta olması çok kötü olmuş 😨 doğuma kadar toparlanır inşallah ama insan son zamanlarda eş desteği çok bekliyor 😞😞 benimki taaa üstte kuzenim inmezse veya gelmezse sezaryen ol beklemenin bir anlamı yok eziyet falan dedi ama bilmiyorum aklım karışıyor bende napcağımı bilmiyorum yürüyüş yapıyorum squat yapıyorum yok inmiyor