Poyraz4127 Özel hastanelerde oldukça yüksek mübarek sanki farklı ne yapıyorlarsa durum el veriyorsa en güzeli tabiki ama ben oğlumu zekai tahirde doğurdum sezeryan olmuştum sıkıntılardan dolayı ama doğumum sonrası çok güzel aktı geçti oradada özel oda var tutmak ıstersen ayrıca fiyat da makul yanımda annem kaldı iki gece çok memnundum ..