Hatice--- bende de çıkmıştı ordan biliyorum, korkulacak bir şey yok demilti dr. İgg önceden geçirildiğinde pozitif çıkıyor, yani vücut bağışıklık kazanmış o virüse. İgm pozitif çıktığında ise o zaman o hastalığı geçiriyor oluyorsunuz. Yani siz önceden geçirmiş atlatmışsınız 🌺
Hatice---