Umran_r1103 Ms0208 öncelikle gözünüz aydın allah analı babalı büyütsün inşallah 🙏🏻 🌸 neden zorunlu doğum oldu
Saribakir Ms0208 öncelikle Allah analı babalı büyütsün bebeğinizi ☺️ zorunlu doğum sebebiniz neydi acaba ve küveze falan aldılar mı bebeğinizi bende 34 oldum merak ediyorum
Cnsub Ms0208 geçmiş olsun 💐 zorunlu olma nedeni neydi? Kaç kilo doğdular? Ciğer geliştirici oldunuz mu?
Zeyndeniz Gozunuzaydin çok geçmiş olsun sebep neydi acaba benimde su sınırda olduğu için erken doğma ihtimali yüksek şuan 33+5 im kaç kilo doğdu acaba bebeğiniz iyi misiniz şuan
Ms0208 Zeyndeniz sağolun bebekler sıkışmış ve strese girmişti dedi doktorum daha önceki sezeryanım üstünde çok baskı vardı o yüzden acil oldu bebeklerin durumu iyi son hafta sürekli kilo aldıran şeyler yemeye özen gözterdim ve faydasını da gördüçok şükür
Dmrcn Ms0208 selamlar çok teşekkür ederim iyiyim şimdilik ilaçla tutmaya çalısıyoruz simdilik kasılmalar devam sancım yok yatarak beklemedeyım bebeğine sağlıkla kavusman dileğiyle☺️
ikizmom94 Rabbim ikisine de sağlık versin inşallah kac kilo doğdular biri neden kuvözde acaba inşallah hemencecik çıkar kuvözdeki evladınız da 🤲
Ms0208 ikizmom94 sağolun 2 kilo olarak doğdular çok şükür meme emene kadar orda kalacak emerken güçsüzlük çektiği için doktorlar orda kalsın dedi
ikizmom94 Ms0208 çok şükür inşallah kısa zamanda kavusursunuz maşallah kiloları da iyiymis sonu cok guzel olucak hem siz de toparlanmis olucaksiniz saglicakla buyutun 🤲🤲
Cnsub Ms0208 size yazdıktan sonra bende tam 34+1 de 4 gün önce doğum yaptım 🙏🏻 bebeklerim küvezde 🥹 Allahım en kısa zamanda evime getirmeyi nasip etsin inşallah 🧿🧿🙏🏻
Elifttk Ms0208 sağ sağlım ewınıze gıtmek nasıp olsun ınsallah 8 doz cıger gelıstırıcıye Hangı aralıklarla vuruldunuz acaba