5+2 günlük hamileyim. Her gün 20 mg peozac kullanıyordum. Hamile olduğumu öğrenince bir hafta önce falan kestim. Bugün doktora gittim, ultrasonda her şey normal ama öğrenmeden önce prozac kullandığımı öğrenince hemen riskli gebelik kliniğine yönlendirdi ve kürtaj önerdiler. Düşüneyim dedim. Yasal olarak tüm riskleri kabul ettiğime dair yazı yazıp imzalamadan bırakmadılar.
Daha önce böyle bir şey yaşayan var mı? Çok endişeliyim. :(