Kızlar selam 4 senedir hamile kalamıyordum tedaviler oluyordum en son bıraktım herşeyi bu ay gebe kaldım cenazemiz vardı şehir dışındaydım orada öğrendim beta takibini yaptım 02.02 de betam 1480
04.02 3291
06.02. 7731 di bugün gittik doktora anca betaya bi yüksek dediler iyi gidiyomuş sözde ama keseyi gördü bebeği göremedi yol keseside var dedi ama haftaya cumaya çağırdı 5+5 im şuan gözükmemesi normalmi birde doktor rahim ağzın geniş dedi bu ne oluyor bilen varmı?