Arenimoo Kızlar bulantım 2 gündür başladı fakat bu gebeligimde başından beri üşüme var normalde çogu insan sıcaklıktan yakınir hamileliginde ben tam tersi üşüyorum siizn nasıl
Babykalamar Arenimoo yoo ben oglumdada kizimdada dokuz ay usudum ayaklarima kalin corap giyiyodun yazin hahahha
Eces2414 Arenimoo bende öyleydim gelebiliğimin başından beri titreme değişik bir üşüme ayaklarım hep soğuktu şuan 17 haftamdayım azaldı o rahatsız edici üşüme
Zeyno21e Kızlar bende 6+4 haftaligim 13 Şubat’ta muayene randevumuz var ama göğüs hassasiyetim gitti acaba bebeğime bişey mi oldu tüp bebekle hamile kaldım aranızda böyle olan varmi