esraeses Kızlar normalde 9 haftalık olmam gerekiyordu fakat geç döllenme olduğu için doktor 7 haftalık olarak hesapladı . İkili test için gittiğim de bu geç döllenme sorun olur mu yani sonucu etkiler mi ? Hesaplanan yeni tarihe göre gideceğim ama sanki sonuçları etkiler gibi geliyor siz de nasıl oldu ?
LamiyaCetinkaya esraeses Benim de 1 hafta geç döllenme durumum var, ikili testi ve detaylıyı yaptırırken bunu da göz önünde bulundurarak 1 hafta geç gittim. Ama şuan 37+5 haftalık hamileyim ölçümleri haftasını yakaladı, doğum neye göre olacak merak ediyorum 🤷
Eldgrn esraeses sizin gibi 2 hafta geç döllenmem oldu doktorunuz adet tarihinizi düzenlemesi lazım ve o tarihe Göre ilerlemesi gerek yani geç döllenme 7 haftalıksa buna uygun adet tarihini ayarlamasi gerek tarama testlerine de düzenlemiş hafta üzerinden gitmeniz gerekiyor
Mebus esraeses bende 5 gün geç döllenme vardı doktor bir sorun olmayacağını söyledi zaten sadece ikili testi yaptırdım haftasındayken birde şeker yüklemesini yaptırdım 24. cü haftadan sonra arayı kapattı haftasında gidiyordu derken şimdi 37 haftalık olucam ve 1 hafta önden gidiyor. Hiç merak etme doktorun ne zaman derse o zaman git yaptır testlerini arayıda o büyüdükçe kapatır ben üzülüyordum ayda bir nesquik içiyordum toparlasın diye
esraeses LamiyaCetinkaya düzenlenmiş adet tarihine göre 12. Hafta da gitsem. 14 hafta oluyor ama geç döllenme olduğu için 12
esraeses Eldgrn düzenlenmiş şekilde 7 haftalık adete göre 9 haftalık o zaman 12. Haftada gidebilirim adete göre 14 olacak ama düzenlemeye göre 12
Eldgrn esraeses aynen ama bu şekilde hep aklınız karışır doktorunuz adet tarihinizi duzenlemedi mi normalde baştan duzenleyip sonradan kafa karışıklığı olmaması için söylediği tarihten ilerlemeniz gerekiyordu
esraeses Mebus ya haftasını yakalıyor mu öyle çünkü eğer haftasını yakalarsa doğum ağustos gibi olur bende eylüle ayarladım kendimi 😂 ay bu geç döllenme ne belaymışşş ya ne zaman yakalıyor haftasını tahmini 😂
Mebus esraeses 24. Haftasında falan kapattı arayı işte diyorum ya şimdi bir hafta öne bile geçti 37 haftalık olucam
Sadeceanne2 esraeses benim 11 gün geri den görünüyor du geç döllenme. Şimdi 19+3 gebeliğim her geçen hafta ara kapandı 1.2 gün geri de görünüyor sadece zamanla düzeliyor beslenmeni ilaçlarını iyi kullan sıkıntı olmaz hayırlısı ile. Ultrasonda ne çıkarsa ona gör e hesap. Yapın
esraeses Eldgrn düzenledi ve 7 haftalık dedi ama bana adet tarihini söylemedi 9 haftalıktan 7 dedi mesela
Eldgrn esraeses Normalde kendisi size söylemesi lazımdi adet tarihini mesela son adet tarihiniz 1 Ocak mi 2 hafta ilerisi 15 Ocak olarak ayarlaması lazımdı. Bunu da ilerleyen haftalarda karışıklık olmaması adına yapması lazım ultrasonds bebek önde veya geride çıkabilir bu tarih ile hamileliğin süresini ve doğumunu planlarlar
Nur7536 esraeses sen adet tarihini unut kafanı neden karıştırıyorsun belli ki geç döllenme bebeğe göre tarih belirlediyse doktor bundan sonra hep onu söyliceksib o tarihi o tarihe göre bakılacak ilerleyen zamanlarda önde de gidilebir gitsede birley değişmiyor zten eski tarihine döndürmüyorlar seni
littlechick esraeses 3 hafta geç döllenmem var ultrasona göre gidiyoruz. Adet tarihini ona göre ayarladık ve ikili testide ona göre yaptırıcaz
LamiyaCetinkaya Misal5 Tamam, 38 haftalık olduk. Haftaya doğurursam ilk doğumum da 39+6′da olduğu için normal sayılacak, 1-2 hafta gecikirse demek ki geç döllenmeden 🥲