esraeses Kızlar 7 haftalık hamileyim oturup kalkarken sağ kasığıma bir anda ağrı saplanıyor hani ters hareket yapmıyorum az önce koltuktan kalkarken birden oldu normal mi ya ? Klozete oturup kalkarken de oluyor
Edapolat esraeses o haftalarda benimde oluyordu yerleşme sancısı oluyormuş.rahim büyümeye başladığı için.sıklığı artarsa ve şiddetinde artış olursa doktora gitmelisin.ani hareketlerden kaçın birde yatakdan falan yavaş kalkmalısın☺️
MaMmedova_ Batmalar ara sıra bende de oluyor sık sık oluyorsa doktoruna danış amma ara sıra oluyorsa korkma
Mehtap18 İlk zamanlar yerleşme sancıları oluyor benim genellikle uyurken uzandığımda oluyordu eğer tedirgin oluyorsanız doktorunuza sorun