Eliff112 teşekkür ederim, benim betam çok sinsice ilerledi hiç anlaşılmadı, katlanması felanda gayet güzeldi, baktık güzel katlanmıştı ben bidaha kan vermemiştim, hoca 10 gün sonra gel kesene bakalım felan demişti, neyse bekledim, bekleyişimin 5 yada 6.günüydü, çok koyu kıvamlı bi kanamam geldi, hastaneye gitmek için hazırlandım, bi baktım bacağımı kıpırdatamıyordum, kasığımdan bacağıma kadar komple ağrım vardı kitlendim, zor bela hastaneye gittik, hoca bi baktı karın içinde 5-6cm lik sıvı birikmesi var, iç kanamam başlamış, tüpümdede bebeği gördü, hemen devlet hastanesine sevketti beni, kabus gibi bi süreçti, biran önce bitmesini istemiştim