Burcu27 oje kimyasal oldugu icin ozellikle aseton tirnak iclerine ve ete nufuz edebildigi icin ki aseton ciddi zararli bir kimyasaldir gebelik boyunca kullanmadim. Dogurdum hala surmuyorum ojesiz gezdigimi bilmezdim artik boyle daha temiz gorunuyor. Ozel gunlerde kullaniyorum cocukla zaten onun bakimi zor.