Tugce-12 Kızlar herkese merhaba şeker yüklemesi yaptırmadım açlık ve tokluk takip edelim ona göre yaparız dedi doktorum açlık 97 filan geliyor tokluk ilk saat 180 filan geliyor 3.saatte 97ye düşüyor tekrar acaba kaç çıkınca zararlı bilgisi olan var mı
Sankus Tugce-12 açlık sınırı 95 tokluk 140 bildiğim kadarıyla yemekten 1 saat sonraki sonucsa bu yuksek
kubraaa123 Tugce-12 tokluğun yüksek sınır 140 benim 146 çıktı sınırı bile kabul etmiyorum dedi doktorum 🥺 diyet yapıyorum şimdi 110-120lerde çok şükür. Ama neden yaptırmadınız şeker yüklemesi kaçıncı haftadasınız ?
Tugce-12 kubraaa123 diyette nasıl besleniyorsun canım banada yazar mısın bende kendim yapayım evde doktorum yazana kadar
kubraaa123 Tugce-12 yani ben sabahları iki dilim tam buğday ekmeği bir haşlanmış yumurta zeytin peynir domates salatalık yiyorum 2-3 saat sonra ceviz meyve yiyorum az az sık sık yiyorum hamur işi yok tatlı yok protein ağırlıklı besleniyorum ve bakliyat çok yiyorum