cansutekgul 35+5 haftalık doğum yaptım bebeğimin kafasında çıkıntı var kemik gibi bıngıldak dedi hemşire normal kapanır dedi ama aklıma çok takıldı birisi ilk defa görüyorum böyle bişy deyince canım sıkıldı bebeğinde böyle bi şey yaşayan oldu mu🥺
Rumeysaaa67 cansutekgul bıngıldak bende başta korktum hemşireye sordum o bebeğin gelişimi için önemli dedi hatta erken kapanmaması lazım 1 yaşında yavaş yavaş sertleşiyor 2 yaşına kadar kapanıyor oraya dikkat edin ama 😊hatta tık tık tık attığını da görebilirsiniz 😊
Cceylann01 cansutekgul bıngıldak canım zamanla etradinda ki kıkırdak oturur ortası yumuşak kalır oda 2 yasina kadar kapanir
Cceylann01 cansutekgul tamam canım daha yeni dediğim gibi zamanla oturur ben cocuk hemşiresiyim yine 1 aylık kontrolünde sorarsın 🌺
Yello Cceylann01 merhaba🌸 benim bebegım de küvezde 31. Haftasında şuan sütümü 2 kere kusmuş gazdan şüphelendiler yedıklerıne dikkat etmemı söylediler ne yicegımı şaşırdım ama ertesı gün mamayı da kusmuş sizce neden olmuş olabılır
Cceylann01 Yello canım yediklerindende olabailir dikkat et sen sırtını sıcak tut sütüne soğuk vurması oda kusma yapar bebekte yada bebek midesi aldığı kadarını almış fazlasını kusmuş olabailir eger ağzından ve burnundan aynı anda kusmuyorsa sıkıntı olmaz
Aysecikkk_ Bıngıldak kuzum bu bende sandım ki böyle sivri bi kemik korkma kapanır gider hayırla büyüsün 😘
Yello Cceylann01 kuzucum öncelikle cevabın ıcın çok teşekkür ederim❤️ ben ilk haftalarda çok terliyordum gece kalkıp üstümü çok sık degısıyordum ondan olmuş olabılır o zaman birde sütün milimlerini birden hemen arttırdılar midesine çok gelmiş olabılır dedıgın gibi yok ağızdan çıkarttı benim yanımda 😞 yedıklerıme dikkat etmeye başladım süt olsun diye çok tatlı yıyordum kahve uçuyordum meğer onlar çok gaz yapıyormuş🤷🏼♀️ fıstık hurma çerez bunlardan yesem sorun olur mu?
Cceylann01 Yello yiyebilirsin tabi canım sıkıntı olmaz dikkat et terleme terin üstünde soğumasın en ufak bir terlemede bile sütüne etki eder geçmiş olsun tekrardan kuzum 🌺
Yello Cceylann01 çok çok teşekkür ederim Allah razı olsun❤️🤲🏻 oğlum Ömer atlasa dua edersen çok çok mutlu olurum iyi akşamlar🌸
Cceylann01 Yello rica ederim canim tabi ederim kismet olursa benim oğlumun adıda ömer Aslan olacak oğlumun adasina duamda yer veririm inş 🌺❤
Cceylann01 Yello âmin canım Allah razı olsun ins en kisa zamanda sağlıkla oğlunu kucağına alırsın rabbim hic bir anneyi evladıyla sınamasın.